10 June 2008

Dina - Sejauh Ini


Dina - Sejauh Ini

LYRIC:
Mengapa aku merasakan
Dalam senyum terbawa pedih semalam
Ku perlukan teman yang selalu disisi
Menghilangkan duka lara

Dan aku mula temui siapa aku
Selama ini keresahan
Izinkan aku disini mendampingimu
Hanya bersamamu jiwa ini
Seikhlasnya bahagia

Sejauh ini kisah kita
Permata di jiwa hanya kau kasih
Seakan kau menerangi duniaku
Aku genggam azimatmu

Dan aku mula temui siapa aku
Selama ini keresahan
Izinkan aku disini mendampingimu
Hanya bersamamu jiwa ini
Seikhlasnya bahagia

Kau nyalakan kerinduan ini
Memberiku kekuatan
Kaulah satu-satunya bagiku
Percayalah..

Dan aku mula temui siapa aku
Selama ini keresahan
Izinkan aku disini mendampingimu

Aku tak mungkin lagi
Terkurung dalam lara
Semangat cintamu membara
Dalam jiwa

Dan aku mula temui siapa aku
Selama ini keresahan
Izinkan aku disini mendampingimu
Hanya bersamamu jiwa ini
Seikhlasnya bahagia

DOWNLOAD:
Ziddu
FileDropper

No comments: